Kontoret er lukket. Har du et akut kloakproblem, ring på vagttelefon +45 70 23 60 61
Forsiden / Kundeservice / Ofte stillede spørgsmål / Adresse og flytning

Adresse og flytning

Jeg har modtaget en regning for en ejendom, jeg ikke længere ejer?

Husk at melde flytning til os, når du sælger en ejendom. Gå ind på selvbetjening, og meld flytning. Vær opmærksom på, at du hæfter for forbruget, indtil flytning er meldt til os. Læs mere i vores flytteguide.

Jeg har modtaget en regning men bor ikke på adressen længere?

Husk at melde flytning til os, når du sælger en ejendom. Gå ind på selvbetjening, og meld flytning. Vær opmærksom på, at du hæfter for forbruget, indtil flytning er meldt til os. 

Jeg vil gerne leje min ejendom ud. Kan I opkræve regningen for spildevand?

Vi opkræver spildevand hos ejeren af ejendommen. Lejer du din ejendom ud, skal du selv opkræve forbruget hos din lejer

Kun i særlige tilfælde kan der indgås en aftale om, at vi afregner direkte med lejer. Dog er det altid udlejer, der hæfter for forbruget, hvis lejer ikke betaler.

Skriv til os på mail faktura@vejlespildevand.dk eller ring på tlf. 76 41 37 01 for nærmere oplysninger.

Jeg skal betale for flere adresser. Hvordan kan jeg se dem i selvbetjeningen?
  • Find regningerne for dine adresser. Du skal bruge kundenummer og aktiveringskode for hver adresse, som du finder i højre hjørne.
  • Log ind i selvbetjeningen. Få hjælp at komme i gang med selvbetjeningen 
  • Klik på 'Tilføj adresse eller kundeforhold'
  • Tast 'Kundenummer' og 'Aktiveringskode' fra din regning. Klik på 'Tilføj'
  • Klik på den lille mand i øverste højre hjørne for at vælge mellem de forskellige adresser
  • Gentag processen, hvis du har flere adresser. 

 

Tilknyt Flere Adresser 4