Kontoret er lukket. Har du et akut kloakproblem, så ring på vagttelefon +45 76 81 08 00
Forsiden / Kundeservice / Betalingsmuligheder

Du kan betale på flere måder

Betal din regning for spildevand via Betalingsservice, MobilePay, bankoverførsel eller girokort. 

1. Betalingsservice 


Tilmeld dig på betalingsservice.dk


Husk at betale den regning, du har modtaget, fordi Betalingsservice virker kun fremadrettet. 

2. MobilePay

Find dit kundenummer og adresse på forbrugsstedet. Du kan se det i højre hjørne på din regning. Hvis ikke du angiver kundenummer eller adresse, kan vi ikke modtage din betaling, da vi ikke ved, hvilket kundeforhold det drejer sig om.

Overfør pengene og kundenummer eller adresse til 78 76 03 eller via betalingslink:

Brug betalingslink til mobilepay.dk

3. Bankoverførsel

Find dit kundenummer og adresse på forbrugsstedet. Du kan se det i højre hjørne på din regning. Hvis ikke du angiver kundenummer eller adresse, kan vi ikke modtage din betaling, da vi ikke ved, hvilket kundeforhold det drejer sig om.

Indbetal til vores konto i Sydbank:

Reg.nr. 7030
Kontonummer 1604511

4. Girokort

Er du ikke tilmeldt betalingsservice, sender vi et girokort til dig. 
Vi pålægger et gebyr på 50 kr. pr. regning, når vi sender et girokort. Du kan spare gebyret ved at tilmelde din regning til NETS, e-Boks eller mailservice.

Tilmeld regning til NETS

Tilmeld regning til e-Boks

Tilmeld regning til mailservice

5. Kontant betaling

Vi opfordrer dig til at bruge vores andre betalingsmuligheder, men vi modtager kontant betaling. Vi kan dog maksimalt modtage 19.999 kr., og vi har ikke byttepenge.  

This is not for humans ceo@vejlespildevand.dk