Forsiden / Kundeservice / Vil du klage?

Mulighed for at klage, hvis du er utilfreds

Hvis du vil klage over din regning eller andet, skal du følge denne vejledning

1. Start altid med at kontakte os

Det er altid en god idé først at ringe og drøfte sagen med os, så vi kan afklare eventuelle misforståelser.

Vi kan træffes mandag til torsdag 8.30-15.00  og fredag 8.30-13.00:

Handler din klage om din regning eller tømningsordning, så kontakt os på 
tlf. 7641 3701 eller faktura@vejlespildevand.dk 

Handler din klage om andet, så kontakt os på tlf. 7641 3700 eller mail@vejlespildevand.dk

2. Er du stadig uenig

Du bør klage, så snart du har opdaget forholdet. Efter modtagelsen af din skriftlige klage vil vi inden for to arbejdsuger vende tilbage til dig med et svar eller en meddelelse om, hvornår du kan forvente et svar.

3. Send klagen til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen

Hvis du er utilfreds med svaret/afgørelsen, kan du som forbruger indbringe klager om tvister med forsyningen for Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Klageadgangen er fastsat i forbrugerklagelovens kapitel 5 om forhandling. Det koster 100 kr., som ikke tilbagebetales.

4. Klage til Forbrugerklagenævnet

Er der ikke fundet en mindelig løsning ved mediation, kan du klage til Forbrugerklagenævnet. Dette koster 400 kr. Dette beløb tilbagebetales, hvis du får medhold.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen kan fastsætte beløbsmæssige over- og undergrænser mv. for størrelsen på det omtvistede beløb som betingelse for indbringelse af klager. Læs nærmere på www.forbrug.dk

 

Se vores prisliste

Se vores betalingsvedtægt

Ved at bruge denne side accepterer du, at vi anvender cookies til at forbedre din brugeroplevelse. Se mere om vores cookie- og persondatapolitik.

Ok