Vi er gået i gang med anlægsarbejde i Højen. I mandags opsatte vi autoværn og lysregulering på Koldingvej.
Lysreguleringen er med radar og tilpasser sig trafikken, så ventetiden bliver så kort som muligt. Der kan dog stadig opstå lidt kø, især i myldretiden.
Vi graver nu fra Dalgasvej til den nye udstykning, og vi forventer, at arbejdet varer til og med uge 28.
I uge 29, 30 og 31 holder vi sommerferie.
I uge 32 kommer vi tilbage og fortsætter gravearbejdet på strækningen fra Koldingvej 454 til Dalgasvej.
Tak for din forståelse.
Den grønne markering viser, hvor vi graver for at lave nye kloakker.
Vi er gået i gang med anlægsarbejde i Højen. I mandags opsatte vi autoværn og lysregulering på Koldingvej.
Lysreguleringen er med radar og tilpasser sig trafikken, så ventetiden bliver så kort som muligt. Der kan dog stadig opstå lidt kø, især i myldretiden.
Vi graver nu fra Dalgasvej til den nye udstykning, og vi forventer, at arbejdet varer til og med uge 28.
I uge 29, 30 og 31 holder vi sommerferie.
I uge 32 kommer vi tilbage og fortsætter gravearbejdet på strækningen fra Koldingvej 454 til Dalgasvej.
Tak for din forståelse.
Den grønne markering viser, hvor vi graver for at lave nye kloakker.