Forsiden / Nyheder / Vær med til at fejre en stor milepæl for arbejdet med at klimasikre Vejle
DATO
5. september 2022

Vær med til at fejre en stor milepæl for arbejdet med at klimasikre Vejle

Klimaprojekt Østbyen er nu klar til at tage imod masser af vand, og det fejrer vi med en indvielse, hvor alle interesserede er velkomne. 

Indvielsen foregår i klimaparken ved ØsterBO. Indgang fra Ørstedgade eller Stævnen. Mandag d. 12. september 2022 kl. 16.30-18.30

OPLEV

  • Samtale mellem projektets samarbejdspartnere: Vejle Kommune, Vejle Spildevand og ØsterBO
  • Musik fra Rødkilde Gymnasiums musikhold
  • Filmvisning og udstilling af Klimaprojekt Østbyen

Vi serverer snacks og drikkevarer

KONTAKTPERSON
Billede af Gitte Bisgaard
Gitte Bisgaard
Civilingeniør

SENESTE NYHEDER
20260408 133946

25. juni 2026

Kunderne vender tommelfingeren opad til Vejle Spildevands arbejde

Læs nyhed

IMG 9970

28. maj 2026

En underjordisk vandparkering tager form i Børkop

Læs nyhed

IMG 9315

11. maj 2026

Kloakarbejde i Vonge styrker vandmiljøet: Næste etape påvirker trafikken resten af året

Læs nyhed

DJI 0127

05. maj 2026

Vejle Spildevand investerede mere end nogensinde i kloakker i 2025

Læs nyhed

DATO
5. september 2022
KONTAKTPERSON
Billede af Gitte Bisgaard
Gitte Bisgaard
Civilingeniør

This is not for humans ceo@vejlespildevand.dk